
Fenerbahçe, Galatasaray derbisine kilitlendi. Ligde zirve yarışında puan farkını 3’e indirmek isteyen Sarı Kanarya’da hedef G.Saray derbisini de kayıpsız geçmek. Yönetim, bu amaçla derbiye özel prim verecek. Sarı-lacivertli yöneticilerin G.Saray’ı yenmeleri karşılığında takıma 2 milyon Euro prim vadettiği bildirildi.
HEDEF İLK DERBİ ZAFERİ
Teknik Direktör Jose Mourinho da ilk derbi galibiyetine kilitlendi. Portekizli teknik adam, 21 Eylül
2024’te Kadıköy’de oynanan G.Saray derbisini 3-1 kaybetti. F.Bahçe ligin 15. haftasında ise Beşiktaş’a konuk oldu. Sarı Kanarya, Dolmabahçe’de oynanan derbide de 1-0’lık mağlubiyet yaşadı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Arjantin – Brezilya maçındaki olayların perde arkasını anlattı: “Bize küfretti, WhatsApp’ta konuÅtuk ve gerisi geldi”
2189 kez okundu
2
Antalyaspor, Bodrum FK’yi 3-2 Geçti
1461 kez okundu
3
Ağlamıyoruz savaşıyoruz
1439 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1374 kez okundu
5
Batuhan A Gemisi Uzmanlar Tarafından Değerlendirildi
1315 kez okundu