F.Bahçe Asbaşkanı Acun Ilıcalı, Alanya maçı sonrası transfer sorusuna, “Taraftarımız istiyordu, biz de gözümüzü kararttık. Şampiyonluk için kenetlendik. Ocak ayında Avrupa’nın en iyisi olabiliriz. Transfer yapacağız ama bir oyuncu göndermemiz gerek” yanıtını verdi. Derbi için G.Saray’a seslenen Ilıcalı, “Yabancı hakem konusundaki açıklamalarını takip ettik. Onlar da başvursun. Biz de başvuralım. Bu derbi dünyanın en ünlü, en iyi hakemleri tarafından yönetilsin istiyoruz” dedi. G.Saray yöneticisi İbrahim Hatipoğlu’nun ‘Acun niye ceza almıyor’ açıklamasına da “İlkcezayı ben aldım Trabzonspormaçı sonrası. Üzücü tarafı yineİbrahim Hatipoğlu’nun konuşması” yanıtını verdi.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Arjantin – Brezilya maçındaki olayların perde arkasını anlattı: “Bize küfretti, WhatsApp’ta konuÅtuk ve gerisi geldi”
2192 kez okundu
2
Antalyaspor, Bodrum FK’yi 3-2 Geçti
1461 kez okundu
3
Ağlamıyoruz savaşıyoruz
1439 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1374 kez okundu
5
Batuhan A Gemisi Uzmanlar Tarafından Değerlendirildi
1319 kez okundu