Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü personeli ve öğretmenler, Kızılay Haftası kapsamında kan bağışında bulundu.
Türk Kızılay Şubesince müdürlük binasında oluşturulan alana gelen İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Öncü de kan bağışlayarak kampanyaya destek oldu.
Öncü, kan bağışının acil değil, sürekli ihtiyaç duyulan ve hayati önem taşıyan bir konu olduğunu belirterek, “Bu sebeple düzenli kan bağışı yapmak çok önemli. Aynı zamanda bir sosyal sorumluluk ve insani görevdir. Bu önemli sorumluluğa katkı sağlayıp kan bağışında bulunan tüm çalışma arkadaşlarıma ve velilerimize teşekkür ediyorum.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Aziz Yıldırım’la olan efsane anısını yıllar sonra anlattı
3577 kez okundu
2
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
3090 kez okundu
3
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2816 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
2467 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
2093 kez okundu