Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 1-0 mağlup oldukları Beşiktaş derbisinin ardından Tüpraş Stadyumu’ndan ayrılırken basın mensuplarının şampiyonluk sorusuna tek cümlelik kısa bir yanıt verdi.
“ŞAMPİYON OLACAĞIZ”
Basın mensupları, derbinin ardından Ali Koç’a “Taraftara bir mesajınız var mı?” sorusunu yöneltti. Koç, bu soruya “Bu sezon şampiyon olacağız. Taraftarlara en büyük mesajımız bu” diyerek aracına bindi ve stattan ayrıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Arjantin – Brezilya maçındaki olayların perde arkasını anlattı: “Bize küfretti, WhatsApp’ta konuÅtuk ve gerisi geldi”
2161 kez okundu
2
Antalyaspor, Bodrum FK’yi 3-2 Geçti
1456 kez okundu
3
Ağlamıyoruz savaşıyoruz
1433 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1364 kez okundu
5
Batuhan A Gemisi Uzmanlar Tarafından Değerlendirildi
1294 kez okundu